Voorbereidingen - Reisverslag uit Venlo, Nederland van margo sluiter - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Venlo, Nederland van margo sluiter - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: margosluiter

Blijf op de hoogte en volg margo

13 Februari 2012 | Nederland, Venlo

Hallo allemaal,

Zo, mijn eerst eerste reisverslag kan al geschreven worden. Via deze manier wil ik jullie allemaal op de hoogte houden over mijn avontuur in Gambia.

Het is bijna zover, over drie weken zit ik al lekker in de zon de bakken. Wel raar, op dit moment is het wit buiten in Venlo..
Ik heb er echt heel veel zin in! Ik vind het wel steeds spannender worden. Nu ik alle voorbereidingen aan het treffen ben, komt het wel heel dichtbij! De meeste inkopen heb ik gedaan, mijn koffer staat al klaar..
Gelukkig mag ik eerst nog carnaval gaan vieren, even een soort afscheitsfeestje.

Groetjes, Margo

  • 24 Februari 2012 - 08:58

    Ingrid:

    niet alleen leuk maar ook heel spannend om je dochter weg te brengen naar een land met een totaal andere cultuur.

  • 02 Maart 2012 - 12:52

    Katja Meijs:

    Heel veel succes en plezier!! Ik ga je volgen. Groetjes Katja

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Venlo

vrijwilligerswerk Gambia

Recente Reisverslagen:

17 September 2012

Slot

06 Juli 2012

berichtje

22 Mei 2012

nog meer verhalen...

12 April 2012

volgend verslag

21 Maart 2012

eerste paar dagen
margo

Actief sinds 16 Jan. 2012
Verslag gelezen: 254
Totaal aantal bezoekers 8698

Voorgaande reizen:

03 Maart 2012 - 31 Juli 2012

vrijwilligerswerk Gambia

Landen bezocht: