Aankomst - Reisverslag uit Banjul, Gambia van margo sluiter - WaarBenJij.nu Aankomst - Reisverslag uit Banjul, Gambia van margo sluiter - WaarBenJij.nu

Aankomst

Door: margosluiter

Blijf op de hoogte en volg margo

04 Maart 2012 | Gambia, Banjul

Hallo allemaal,

Even een eerste teken van leven...
De reis is goed verlopen gister, hadden wel 1 uurtje vertraging maar er zijn geen rare dingen gebeurd!
Bij aankomst was het 37 graden met een lekker windje, echt heeerlijk!
Wat een prachtig land!! iedereen leeft op straat, alle wegen zijn vol met mensen. Vrouwen die alles op hun hoofd dragen en kinderen op hun rug. Maakt niet uit wat ze doen, de kleintjes hangen allemaal aan moeders rug. Prachtig gekleden dames ook! allemaal traditioneel.
De hun kinderen zijn zooo schattig en mooi.

Vandaag onze eerste tripjes gedaan. We zijn bij 'tamme' krokodillen geweest die je mocht aaien. Mooie beesten!Uiteraard is margootje die uitdaging aan gegaan... SUPER!
ook zijn we op een marktje geweest en hebben 2 museums bekeken.
De kinderen hier zijn gek op alle pennen, snoepjes en ballonnen die onze reisgezeltschap hebben meegenomen. Ik had toch wel even pijn in mijn buik toen ik zag hoe ze als vliegen aan kwamen en naar alles graaiden. dan hebben wij het maar goed als je dat ziet hoe zij leven....

Morgen vertrekken we weer naar een ander gedeelte. We hebben van onze reisleider gehoort wat we nog allemaal gaan ondernemen. TOP! ik heb er helemaal zin in.

Zo, dit was even een eerste berichtje. Nu ga ik weer lekker in de zon met een heerlijk koud drankje! (zijn jullie al jaloers hahaha)

tot mails weer xx vanuit het mooie Gambia!

• 04 Maart 2012 - 17:53

Stefan:

Mooi te horen dat alles goed is gegaan :) Geniet van de mooie impressies die je daar opdoet :D En jaloers......Dat zeker!!! ;) xxxx

• 04 Maart 2012 - 18:04

Svea:

Margoo,

het klinkt allemaal erg leukk!! suuper toff!! geniet er vann!! en lekker weertje zegg..

liefss!!

• 04 Maart 2012 - 19:30

Saskia:

Haa Go!!

Fijn om te horen dat je goed bent aangekomen!! Was al op je berichtje aan wachte!! Klinkt al goed met de krokodille:-) Ga vast ook leren allemaal dingen op je rug en hoofd!! En zodra je t onder de knie hebt natuurlijk wel een foto laten zien:-) heel veel plezier, dikke knuffel en groetjes aan paps en mams:-)

liefs sas

• 04 Maart 2012 - 22:16

Kim:

Margoooootje!
    Fijn om te horen dat je goed en wel bent aangekomen! :)
    Super om te lezen hoe enthousiast je bent!!
    Geniet dr van en leg maar zoveel mogelijk vast meid!
    xxxxxx

• 04 Maart 2012 - 22:50

Renée S:

Margooo!
    Jeeej, goed om te horen dat je goed en wel aan bent gekomen! Wat leuk dat je al van alles gezien en gedaan hebt de eerste dag! Geniet maar van de leuke tijd en hou ons maar lekker op de hoogte van je leuke verhalen!
    PS: heb je alle verhalen in je boekje al gelezen?
    xxx

• 05 Maart 2012 - 07:36

Josje :

He Margo,

Super leuk om te lezen. IK WIL OOK! Geniet er van! Je gaat volgens mij super veel mooie dingen die en beleven. Wel fotootjes maken en op de site zetten hé.

liefs

• 05 Maart 2012 - 13:58

Lisa VdK:

Hey meid!

Super leuk dat je nu al zoveel gedaan hebt! Dat belooft nog wat voor de rest van je avontuur!
    Ook dapper dat je een krokodil geaaid hebt:o Echt eng:p
    Geniet ervan meid en ik kijk uit naar de rest van je verhalen en ben benieuwd naar de foto's van je verhalen!

Xxxx

• 05 Maart 2012 - 16:53

Astrid:

Hoi Margo,

Ik ben zeker jaloers!! Heb net een drukke werkdag achter de rug! Het regent hier! Gekheid, hoor!
    Ik ben blij dat de reis goed is verlopen en dat je het nu al naar je zin hebt. Wat fijn dat je eerst zoveel van het land gaat bekijken. Geniet ervan! Ik wens jou en Paul en Ingrid een fijne en interessante reis verder.
    Leuk trouwens om zo snel al iets van je te horen.

Kus,

Astrid en de drie mannen